Ejendomsadministrator
Hvis du er ejer af en erhvervsejendom eller sidder i bestyrelsen hos en ejendomsforening, er der enormt mange vedligeholdelser og ejendomsregler at holde styr på. Derfor er det vigtigt, at I får professionel hjælp til at administrere ejendommen.
Når I lejer en ejendomsadministrator gennem Euroregnskab til at håndtere ejendomsregler, lejekontrakter og forsikringsskader, undgår I at stresse unødvendigt over at skulle varetage disse opgaver. Vi står klar med erfarne ejendomsadministratorer, som kan træde til med det samme og tilpasse sig netop den situation, I står i.
Hvad skal du bruge en ejendomsadministrator til?
En ejendomsadministrators opgave er at administrere den løbende drift af ejendommen, så du som ejer kan minimere driftsomkostningerne og maksimere lejeindtægterne. Det kan dreje sig om følgende opgaver:
- Udarbejdelse af lejekontrakter
- Håndtering af forsikringssager
- Daglig bogføring
- Kommunikation med lejere/ejere
- Rådgivning
- Budgetudarbejdelse
- Betalingsopkrævninger
- Overholdelse af love og regler
- Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
Oplev større juridisk sikkerhed
En ejendomsadministrator har bred erfaring med det lokale ejendomsmarked, og holder sig opdateret på eventuelle ændringer i de gældende love og regler.
Derfor vil du opleve en større juridisk sikkerhed, når du lejer en ejendomsadministrator fra Euroregnskab. Du kan undgå unødvendige udgifter og overarbejde i forbindelse administrationen af din erhvervsejendom.
Få et nyt og friskt perspektiv
At administrere ejendomme er ikke nogen enkel opgave. Derfor kan der være store fordele at hente, når du lejer en ekstern ejendomsadministrator fra Euroregnskab.
Når du outsourcer arbejdsopgaver, såsom håndteringen af lejekontrakter, forsikringer og opkrævninger, vil du få mere overskud til at tage dig af andre arbejdsopgaver.
Når du henter professionel hjælp udefra kan du optimere din arbejdsdag og samtidig sikre dig, at du ikke selv har overset noget i en kontrakt. Ejendomsadministratoren kan også bidrage med et nyt og friskt perspektiv på din ejendomsadministration, som kan føre til forbedringer og besparelser.
Det skal du kræve af din ejendomsadministrator
Når du lejer en ekspert til administration af ejendommen, er der en række krav, som vedkommende bør leve op til. Det er vigtigt at kræve transparens omkring regnskabet og alt det juridiske, herunder opkrævning af leje, deposita og andre betalinger.
Hos Euroregnskab har vores ejendomsadministratorer og bogholdere bred erfaring med forskellige administrative opgaver såsom årsregnskaber, forsikringer og revision, samt vidtrækkende kompetencer inden for økonomi, jura, administration og kommunikation.
Vi tilpasser os dine behov
Vi tilbyder fleksibilitet, god service og professionalisme af høj kvalitet, når vi udlejer medarbejdere til at administrere ejendomme. Du aftaler selv hvor mange timer samt hvilke forskellige typer af ejendomsadministrative opgaver, som samarbejdet skal indeholde.
På den måde kan du som ejendomsejer eller bestyrelsesmedlem få et unikt overblik over forskellige opgaver inden for administration af ejendomme. Vi tilpasser vores service til dine behov, så du allerede fra i dag af kan få mere tid til at fokusere på din virksomhed.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad laver en ejendomsadministrator?
En ejendomsadministrator står for at varetage driften af ejendomme. Disse opgaver inkluderer udarbejdelse af lejekontrakter, håndtering af forsikringsskader, daglig bogføring, lejereguleringer, daglig kommunikation, likviditetsstyring, budgettering og opkrævninger.
Hos Euroregnskab kan du leje en ejendomsadministrator, som har bred erfaring med ejendomsmarkedet samt kompetencer inden for jura, økonomi, kommunikation og administration.
Hvad er en ejendomsadministration?
Ejendomsadministration refererer til alt, som omhandler driften, vedligeholdelsen og tilsynet med fast ejendom.
Det kan være en stor fordel at ansætte en ejendomsadministration til at varetage opgaver angående regler om leje og udleje, forsikringsskader, opkrævninger, likviditet og regnskabsføring i en virksomhed eller som ejer af erhvervsejendomme.
Således kan I maksimere udbyttet af jeres ejendom og undgå unødvendige udgifter og øvrige fejltagelser hele tiden.
Hvad bruger man en ejendomsadministrator til?
Som ejer af erhvervsejendomme eller bestyrelsesmedlem for en ejendomsadministration skal du bruge en ejendomsadministrator til at komme den rette rådgivning og støtte, når du træffer vigtige beslutninger såsom investeringer og salg.
Hos Euroregnskab kan du leje en ejendomsadministrator, som kan tilbyde professionel hjælp, der er skræddersyet til netop jeres behov for at sikre, at din investering bliver passet godt på.
Ejendomsadministratoren står for administrationen af ejendommen, hvilket betyder, at du kan få hjælp til en række administrative opgaver som budget, regnskab, husleje og forskellige kommunikationsopgaver.
Euroregnskab - din revisor
Når du møder Euroregnskab i Albertslund, møder du viljen til at skabe udvikling, vækst og forandring for både dig og din virksomhed.
Vi gør en dyd ud af at være nærværende og ærlige rådgivere og sparringspartnere, der engagerer sig i din virksomhed, og hjælper dig med at træffe de beslutninger, der på sigt skaber den største værdi.
Vi hjælper med både bogføring, moms, skat, løn og årsrapporter.
Hvis du har brug for et overblik over tidsfrister, kan du kontakte os på ovenstående eller find dem her på hjemmesiden.